New in: Studentköket - Quick and Tasty

Bildresultat för Studentköket : quick and tasty
Mitt mål: kunna laga mat och gilla det också

Jag skulle bara in och handla lite mat på ica och så sprang jag på den här
perfekta boken! Den här boken är nu en del av mitt liv.

Jag totalt avskyr och tycker det är så tråkigt att stå och laga mat..

men nu tänker jag ändra på den inställningen och försöka göra det så
enkelt (och roligt!) för mig som möjligt. Jag snabbläste nyss i den och
såg hur man gör hamburgare och VA vänta nu är det SÅ ENKELT??
Det visste jag faktiskt inte.. Så nästa gång det ska bli hamburgare,
ska jag GÖRA dem från scratch! Ikväll gör jag ett undantag och
steker dem, haha! ❤

Så för er som är som mig, omotiverade och avskyr att laga mat, är den här boken det allra bästa tipset från mig! Bonus är att den har mycket fräscha bilder och recepten är skrivet på ett enkelt sätt att förstå!

No comments:

Post a Comment

Regler: spamma inte och var snäll :)